Inspirace do psí misky

Barevné talíře Vám mohou posloužit jako inspirace na večeři, snídani či oběd pro Vašeho pejska. Vezměte prosím v úvahu, že se jedná o ukázku toho, jak by skladba porce měla vypadat. Je nutné dávky jednotlivých komponentů upravit podle potřeb Vašeho psa. Přeci jen malá čivava nespořádá stejnou porci, na jaké si pochutná vlkodav 😊

Ovoce a zelenina je znázorněná ve větších kusech tak, aby bylo dobře patrné oč se jedná. Před podáním je nutné zeleninu a ovoce rozmělnit (rozmixovat, udělat smoothie) anebo nastrouhat. Jen takto zajistíte nejlepší možnou stravitelnost. Bylinky můžete podávat sušené, ve formě tinktury, nálevu anebo čerstvé. Čerstvé prosím rozmělněte společně se zeleninou a ovocem. Kosti podáváme vždy syrové. Přílohy jako jsou například ovesné vločky, batáty, rýže atd. nejsou pro správnou životosprávu psa potřebné. Já osobně podávání příloh nedoporučuji. Negativa v tomto případě převyšují pozitiva. Výjimkou jsou pejsci, kteří musí dodržovat konkrétní zdravotní diety. Jestliže se však pro podávání příloh rozhodnete, pak je nutné přílohy před podáním tepelně zpracovat (vaření, pečení, zapaření atp).
Maso, kosti, vnitřnosti (krom zelených drštěk) pocházejí ze zdrojů určených pro lidskou spotřebu.


Králičí stehno s kostí– výborní dietní zdroj svaloviny a vápníku.
Hovězí srdce - zdroj svaloviny. Cenově dostupná, velmi kvalitní surovina, která je skvělým zdrojem selenu, fosforu a zinku. Obsahuje esenciálními aminokyselinami, které pomáhají budovat svaly, ukládat energii a zvyšovat výdrž a vytrvalost. Chci si přečíst více o srdcích.
Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin. Ovesné vločky - obsahují mangan, fosfor, hořčík, měď, železo, zinek a mnoho dalších, pro organismus přínosných látek, avšak pozor! Ovesné vločky způsobují přibírání na váze. 
Lněné semínko - zdroj omega 3 nasycených mastných kyselin. Pozitivně působí na trávicí trakt a já ho s oblibou používám v období línání. Lněné semínko je vhodné podávat namleté. V tomto případě je lněné semínko zapařené spolu s ovesnými vločkami.
Slepičí vejce - malý nutriční zázrak. Chci vědět více o přínosu vajíček pro psy.
Jablko - zdroj vlákniny a vitamínů.
Batáty (sladké brambory) - podávejte tepelně upravené. Upravit můžete vařením anebo pečením "na sucho" v troubě.


Hovězí srdce - zdroj svaloviny. Cenově dostupná, velmi kvalitní surovina, která je skvělým zdrojem selenu, fosforu a zinku. Obsahuje esenciálními aminokyselinami, které pomáhají budovat svaly, ukládat energii a zvyšovat výdrž a vytrvalost. Chci si přečíst více o srdcích.
Krůtí křídlo - zdroj vápníku.

Skopové neprané dršťky (zelené dršťky) - "super potravina" přečtěte si rozsáhlý článek o přínosu zelených drštěk pro psí organismus. Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin.
Mrkev a banán - zdroj vlákniny, vitamínů a antioxidantů. Ovesné vločky - obsahují mangan, fosfor, hořčík, měď, železo, zinek a mnoho dalších, pro organismus přínosných látek, avšak pozor! Ovesné vločky způsobují přibírání na váze. 
Lněné semínko - zdroj omega 3 nasycených mastných kyselin. Pozitivně působí na trávicí trakt a já ho s oblibou používám v období línání. Lněné semínko je vhodné podávat namleté. V tomto případě je lněné semínko zapařené spolu s ovesnými vločkami.
Slepičí vejce - malý nutriční zázrak. Chci vědět více o přínosu vajíček pro psy.



Kachní prso
- zdroj svaloviny.

Krůtí krky - zdroj vápníku.
Skopové neprané dršťky (zelené dršťky) - "super potravina" přečtěte si rozsáhlý článek o přínosu zelených drštěk pro psí organismus. Slepičí vejce - malý nutriční zázrak. Chci vědět více o přínosu vajíček pro psy. Jablko a mrkev - zdroj vlákniny a vitamínů.
Červená řepa - antioxidant, podporuje krevní oběh a posiluje činnost srdce. 
Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin.

 


Kachní stehno - zdroj vápníku a svaloviny. 
Hovězí srdce - zdroj svaloviny. Cenově dostupná, velmi kvalitní surovina, která je skvělým zdrojem selenu, fosforu a zinku. Obsahuje esenciálními aminokyselinami, které pomáhají budovat svaly, ukládat energii a zvyšovat výdrž a vytrvalost. Chci si přečíst více o srdcích. Skopové neprané dršťky (zelené dršťky) - "super potravina" přečtěte si rozsáhlý článek o přínosu zelených drštěk pro psí organismus. Slepičí vejce - malý nutriční zázrak. Chci vědět více o přínosu vajíček pro psy.

Jablko - zdroj vlákniny a vitamínů.
Batáty (sladké brambory) - podávejte tepelně upravené. Upravit můžete vařením anebo pečením "na sucho" v troubě. 
Ovesné vločky - obsahují mangan, fosfor, hořčík, měď, železo, zinek a mnoho dalších, pro organismus přínosných látek, avšak pozor! Ovesné vločky způsobují přibírání na váze. 
Lněné semínko - zdroj omega 3 nasycených mastných kyselin. Pozitivně působí na trávicí trakt a já ho s oblibou používám v období línání. Lněné semínko je vhodné podávat namleté. V tomto případě je lněné semínko zapařené spolu s ovesnými vločkami.

Hovězí přední - zdroj svaloviny.
Kachní stehno - zdroj vápníku a svaloviny.
Hovězí ledvina – zdroj bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu. 
Hovězí játra – Játra obsahují všechny vitaminy řady B, zvláště vitamin B12, který se vyskytuje pouze v živočišných produktech, jsou zároveň potravinou s nejvyšším obsahem vitaminu A a najdeme v nich i velké množství dobře využitelného železa, zinku, mědi a chromu. Játra je vhodné podávat denně v malém množství.
Slepičí vejce - malý nutriční zázrak. Chci vědět více o přínosu vajíček pro psy.
Rozmarýn - má desinfekční a antiseptické účinky. Upravuje trávení, podporuje činnost jater. Tip: rozmarýn jako repelent. Dýně, okurka a banán - zdroj vlákniny, vitamínů a antioxidantů. Mrkněte dýni pod stopku 😊

Hovězí mleté maso - zdroj svaloviny.
Hovězí přední - zdroj svaloviny.
Králičí stehno s kostí– výborní dietní zdroj svaloviny a vápníku.
Hovězí ledvina – zdroj bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu. 
Hovězí játra – Játra obsahují všechny vitaminy řady B, zvláště vitamin B12, který se vyskytuje pouze v živočišných produktech, jsou zároveň potravinou s nejvyšším obsahem vitaminu A a najdeme v nich i velké množství dobře využitelného železa, zinku, mědi a chromu. Játra je vhodné podávat denně v malém množství.
Mrkev, jablko a okurka - zdroj vlákniny a vitamínů.
Slepičí vejce - malý nutriční zázrak. Chci vědět více o přínosu vajíček pro psy.
Rozmarýn - má desinfekční a antiseptické účinky. Upravuje trávení, podporuje činnost jater. Tip: rozmarýn jako repelent.
Hovězí mleté maso - zdroj svaloviny.
Kuřecí prso s kostí - zdroj svaloviny a vápníku.

Hovězí játra – Játra obsahují všechny vitaminy řady B, zvláště vitamin B12, který se vyskytuje pouze v živočišných produktech, jsou zároveň potravinou s nejvyšším obsahem vitaminu A a najdeme v nich i velké množství dobře využitelného železa, zinku, mědi a chromu. Játra je vhodné podávat denně v malém množství.
Hovězí ledvina – zdroj bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu. 
Okurka, dýně a švestka - zdroj vlákniny, vitamínů a antioxidantů.
Šípky - podporují imunitu a obsahují velké množství vitamínu C.
Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin.
Slepičí vejce - malý nutriční zázrak. Chci vědět více o přínosu vajíček pro psy.


Kachní stehno - zdroj vápníku a svaloviny.
Candát – skvělý zdroj svaloviny a omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin. O rybkách jsem napsala článek. Přečíst si.
Losos - zdroj svaloviny a omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin.
Hovězí mleté maso - zdroj svaloviny.

Hovězí játra – Játra obsahují všechny vitaminy řady B, zvláště vitamin B12, který se vyskytuje pouze v živočišných produktech, jsou zároveň potravinou s nejvyšším obsahem vitaminu A a najdeme v nich i velké množství dobře využitelného železa, zinku, mědi a chromu. Játra je vhodné podávat denně v malém množství.
Hovězí ledvina – zdroj bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu. 
Šípky - podporují imunitu a obsahují velké množství vitamínu C.
Okurka a švestka - zdroj vlákniny, vitamínů a antioxidantů.
Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin.

Kachní stehno - zdroj vápníku a svaloviny
Candát – skvělý zdroj svaloviny a omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin. O rybkách jsem napsala článek. Přečíst si.
Hovězí játra – Játra obsahují všechny vitaminy řady B, zvláště vitamin B12, který se vyskytuje pouze v živočišných produktech, jsou zároveň potravinou s nejvyšším obsahem vitaminu A a najdeme v nich i velké množství dobře využitelného železa, zinku, mědi a chromu. Játra je vhodné podávat denně v malém množství.
Hovězí ledvina – zdroj bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu. 

Okurka, dýně, jablko a švestka - zdroj vlákniny, vitamínů a antioxidantů.
Vejce - malý nutriční zázrak. Chci vědět více o přínosu vajíček pro psy.
Šípky - podporují imunitu a obsahují velké množství vitamínu C.
Rozmarýn - má desinfekční a antiseptické účinky. Upravuje trávení, podporuje činnost jater. Tip: rozmarýn jako repelent.

Kachní stehno - zdroj vápníku a svaloviny
Hovězí mleté maso - zdroj svaloviny

Hovězí játra – Játra obsahují všechny vitaminy řady B, zvláště vitamin B12, který se vyskytuje pouze v živočišných produktech, jsou zároveň potravinou s nejvyšším obsahem vitaminu A a najdeme v nich i velké množství dobře využitelného železa, zinku, mědi a chromu. Játra je vhodné podávat denně v malém množství.
Hovězí ledvina – zdroj bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu. 
Okurka a švestka
Vejce - malý nutriční zázrak. Chci vědět více o přínosu vajíček pro psy.
Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin.
Šípky - podporují imunitu a obsahují velké množství vitamínu C.
Rozmarýn - má desinfekční a antiseptické účinky. Upravuje trávení, podporuje činnost jater. Tip: rozmarýn jako repelent


Králičí stehno s kostí– výborní dietní zdroj svaloviny a vápníku.
Losos - zdroj svaloviny a omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin.
Hovězí ledvina – zdroj bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu. 
Hovězí játra – Játra obsahují všechny vitaminy řady B, zvláště vitamin B12, který se vyskytuje pouze v živočišných produktech, jsou zároveň potravinou s nejvyšším obsahem vitaminu A a najdeme v nich i velké množství dobře využitelného železa, zinku, mědi a chromu. Játra je vhodné podávat denně v malém množství.
Dýně - dýni tvoří z větší části voda a dále pak vláknina. Ta je úžasná v tom, že pomáhá trávení. Mrkněte dýni pod stopku 😊
Šípky - podporují imunitu a obsahují velké množství vitamínu C.
Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin.
Rozmarýn - má desinfekční a antiseptické účinky. Upravuje trávení, podporuje činnost jater. Tip: rozmarýn jako repelent

Banán - zdroj vlákniny a antioxidantů.


Candát – skvělý zdroj svaloviny a omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin. 
Králičí stehno s kostí– výborní dietní zdroj svaloviny a vápníku.
Hovězí ledvina – zdroj bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu. 
Hovězí játra – Játra obsahují všechny vitaminy řady B, zvláště vitamin B12, který se vyskytuje pouze v živočišných produktech, jsou zároveň potravinou s nejvyšším obsahem vitaminu A a najdeme v nich i velké množství dobře využitelného železa, zinku, mědi a chromu. Játra je vhodné podávat denně v malém množství.
J
ablko – Jablka jsou známým zdrojem vitamínu C. Kromě tohoto obsahují vitamíny A, B1, B2, B6, E, K, kyselinu listovou a dokonce i menší množství vitamínu B12. Obsahují minerály draslík, fosfor, vápník, hořčík, železo, zinek, měď, fluor, jód, selen. Mají detoxikační účinky. 
Dýně - dýni tvoří z větší části voda a dále pak vláknina. Ta je úžasná v tom, že pomáhá trávení. Mrkněte dýni pod stopku 😊
Šípky - podporují imunitu a obsahují velké množství vitamínu C.
Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin.


Hovězí kližka
 - zdroj svaloviny
Kuřecí křidélka - zdroj vápníku
Hovězí lůj - živočišný tuk. Vhodné pro psy žijící celoročně venku, zvláště pak před zimou, a aktivní psy. Kromě podpory váhy má také pozitivní vliv na kůži a srst. 
Zelené fazolky
Borůvky - antioxidant, vysoký obsah vitamínu C Medvědí česnek - přírodní antibiotikum, upevňuje imunitu. Působí proti střevním parazitům. Má pozitivní vliv na srdce a podporuje chuť k jídlu.
Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin.

Hovězí zadní - zdroj svaloviny. Hovězí zadní můžete používat i při dietních porcích.
Kuřecí křidélka - zdroj vápníku.

Slezina hovězí- pyšní se vitamíny D, K, A a E, dále pak železem a zinkem. 
Ledviny hovězí - jsou dobrým zdrojem bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu. 
Hovězí lůj - živočišný tuk. Vhodné pro psy žijící celoročně venku, zvláště pak před zimou, a aktivní psy. Kromě podpory váhy má také pozitivní vliv na kůži a srst.
Mrkev, okurka a zelené fazolky
Malina - zdroj vitamínů, antioxidant a také působí proti stresu.
Máta - má pozitivní účinky na trávení, pomáhá při nadýmání, podporuje funkci játry a slinivky. Taktéž působí dobře proti stresu a nervozitě.
Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin. 

Hovězí zadní - zdroj svaloviny. Hovězí zadní můžete používat i při dietních porcích.
Kuřecí skelet - zdroj vápníku.

Slezina hovězí- pyšní se vitamíny D, K, A a E, dále pak železem a zinkem.
Ledviny hovězí - jsou dobrým zdrojem bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu.
Byčí žlázy - zdroj vytamínů A a C
Mrkev, okurka a zelené fazolky
Meruňka - Obsahuje velké množství draselných solí, hořčík, draslík, železo, fosfor, vápník a minerály.
Máta - má pozitivní účinky na trávení, pomáhá při nadýmání, podporuje funkci játry a slinivky. Taktéž působí dobře proti stresu a nervozitě.

Hovězí srdce - zdroj svaloviny. Cenově dostupná, velmi kvalitní surovina, která je skvělým zdrojem selenu, fosforu a zinku. Obsahuje esenciálními aminokyselinami, které pomáhají budovat svaly, ukládat energii a zvyšovat výdrž a vytrvalost. Chci si přečíst více o srdcích. Kuřecí křidélka - zdroj vápníku.

Slezina - pyšní se vitamíny D, K, A a E, dále pak železem a zinkem. Byčí žlázy - zdroj vytamínů A a C Mrkev a okurka Borůvky - antioxidant, vysoký obsah vitamínu C Rozmarýn - má desinfekční a antiseptické účinky. Upravuje trávení, podporuje činnost jater. Tip: rozmarýn jako repelent Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin. 


Hovězí srdce - zdroj svaloviny. Cenově dostupná, velmi kvalitní surovina, která je skvělým zdrojem selenu, fosforu a zinku. Obsahuje esenciálními aminokyselinami, které pomáhají budovat svaly, ukládat energii a zvyšovat výdrž a vytrvalost. Chci si přečíst více o srdcích. Hovězí zadní - zdroj svaloviny. Hovězí zadní můžete používat i při dietních porcích.

Slezina hovězí- pyšní se vitamíny D, K, A a E, dále pak železem a zinkem. Ledviny hovězí - jsou dobrým zdrojem bílkovin, vitaminu C, zinku, vitamínu A, thiaminu, riboflavinu, niacinu, vitaminu B6, folátu, vitamínu B12, kyseliny pantothenové, železa, fosforu, mědi a selenu. Mrkev a okurka Meruňka - Obsahuje velké množství draselných solí, hořčík, draslík, železo, fosfor, vápník a minerály.
Malina - zdroj vitamínů, antioxidant a také působí proti stresu.
Libeček - podporuje chuť k jídlu, zlepšuje trávení, potlačuje nadýmání. Není vhodné podávat psům, kteří trpí ledvinovými problémy. Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin. 

Jak jste si jistě všimli, tato večeře neobsahuje kosti. Obecně doporučuji krmit každé psa, nehledě na jeho velikost a stáří, 2 x denně. Tuto večeři doplnila snídaně, která se skládala z požadované porce kostí a syrového vajíčka.


Hovězí kližka - zdroj svaloviny
Kuřecí křidélka - zdroj vápníku 

Slezina hovězí - pyšní se vitamíny D, K, A a E, dále pak železem a zinkem.
Byčí žlázy - zdroj vytamínů A a C
Mrkev 
Ačokča 
- tj. papriko-okurka (slyšíte-li o této zelenině poprvé? více informací shlédněte např. zde)
Jahoda - Obsahuje velké množství vitamínu C, A, B12 a D.
Malina - zdroj vitamínů, antioxidant a také působí proti stresu.
Rozmarýn - má desinfekční a antiseptické účinky. Upravuje trávení, podporuje činnost jater. Konopný olej Heightened Hemp - vynikající zdroj omega 3 a 6 nenasycených mastných kyselin. 

0
© 2017 - 2019  www.noran.cz                                                                                    

 .